Castrol introduce o nouă certificare pentru service-urile Castrol SERVICE pentru a ajuta companiile participante să optimizeze standardele operaționale și să crească gradul încrederii clienților.
Castrol intră în parteneriat cu TÜV Rheinland Group, un lider global în testarea și certificarea terților, pentru a supraveghea și a certifica conformitatea cu standardele pentru service-urile din rețeaua Castrol SERVICE.
În prezent, peste 400 de service-uri independente din România poartă marca „Castrol SERVICE” și au îndeplinit o serie de criterii de calitate și servicii pentru clienți. Noua certificare se bazează pe acele criterii și ridică standardul la un nivel și mai înalt.
Pentru a deveni certificate, service-urile auto doritoare vor primi informări din partea Castrol cu privire la criteriile ce trebuie îndeplinite și, după o autoevaluare, pot aplica pentru un audit. TÜV Rheinland va evalua apoi procedurile operaționale în cadrul service-ului auto în cinci domenii cheie ale afacerii: organizarea afacerii; service-ului auto; proces și transparență; tehnic și echipamente; și sănătate, siguranță și mediu.
Dacă auditul este finalizat cu succes, service-ul auto va primi un Certificat de Partener autorizat Castrol și TUV, precum şi Scutul de certificare pentru a-l instala în service. O gamă largă de active online pot fi utilizate pe site-ul web al service-ului auto, pe rețelele sociale și pe profilul „Google My Business” al service-ului auto timp de trei ani.
„Acreditarea service-ului nostru auto Castrol SERVICE asigură clienții că vor primi servicii de calitate și își propune să ajute service-urile auto să protejeze retenția clienților”, a declarat Marian Drăgan – Director de vânzări auto Balcani la Castrol. „Opțiunea de certificare prin intermediul terților este un răspuns al acelor companii care fac eforturi pentru a crește standardele de excelență, iar acest nou program îi va ajuta să crească numărul clienților, să crească încrederea și să creeze loialitate.”
Florian Apostoiu, proprietarul ABS Car Service care face parte din rețeaua de service-uri auto marca Castrol, a declarat: „Am finalizat cu succes auditul TÜV Rheinland iar acum așteptăm cu nerăbdare să devenim service auto Castrol certificat și să fim afiliați la un astfel de brand de încredere. Va fi grozav să fim recunoscuți pentru munca noastră în toate domeniile de afaceri și să putem prezenta clienților nivelul înalt de servicii ce vine odata cu certificatului care va fi afișat cu mândrie în service-ul nostru auto.”
Castrol ajută service-urile independente să își dezvolte prezența online prin intermediul serviciului „Google My Business”. Oferit rețelei Castrol SERVICE, serviciul include crearea unui profil Google pentru service-ul auto participant, care va include toate informațiile relevante și utile pentru clienți, inclusiv locația showroom-ului, programul de lucru, detaliile de contact și ofertele curente disponibile pentru clienți. Service-urile participante primesc, de asemenea, o actualizare lunară de la Google Business Insights, care le ajută să urmărească traficul și activitatea pe site-ul web.